donderdag 26 september 2013

Mijn allereerste blogbericht

Mijn eerste blogbericht op mijn blog.
Mijn eerste stap op weg om zelf weer aan het knutselen te gaan.

Ik ben erg blij dat ik op zo veel blogs rond kan kijken en inspiratie op kan doen nu ik zelf na zo veel jaren weer met knutselen en frutselen aan de slag wil gaan. Verwacht van mij de eerste tijd nog geen verslagen en foto's en berichten. Ik wil eerst eens op mijn gemakje wat rond gaan kijken en uitproberen voor ik dat aan de wereld durf te tonen. Bedankt dat ik op jullie blogs zo veel leuke ideeën op kan doen!

3 opmerkingen:

  1. Hallo Saskia,
    herzlichen Glückwunsch zu deiner Blogeröffnung. Lasse dir ruhig Zeit mit allem, denn Rom ist ja auch nicht an einem Tag entstanden, sagt ein Sprichwort. Ich wünsche dir viel Erfolg im Bloggerland.
    ♥ Grüße, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welcome to blogland...
    Wish you happy crafting.
    Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Saskia, wat super leuk dat je ons gaat volgen op her Borduurkaartenblog, voor ons is het ook spannend hoor, er zullen vast wel tips voorbij komen, hou het blog maar in de gaten.
    Ook leuk dat je zelf een blog begonnen bent, nu nog volgers, dan komt het helemaal goed.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen